Sunday, February 23, 2014

Master Sales Award Quarter 4 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Alhamdulillah, sekali lagi saya ingin berkongsi kegembiraan saya setelah menerima penghargaan daripada Great Eastern baru-baru ini.

Saya adalah salah seorang yang telah berjaya menjadi champion untuk Master Sales Award Quarter 4 bagi tahun 2013. Anugerah ini adalah satu penghargaan dan satu bukti yang menunjukkan saya bersungguh-sungguh dan konsisten dalam bidang ini.

Terima kasih kepada Rich Generation Group kerana terus menyokong saya selama ini dan tidak lupa kepada klien-klien yang memberikan kepercayaan penuh untuk saya mengendalikan tabung Takaful mereka. Tanpa anda siapalah saya...

Jadi, apa tunggu lagi? Mari mulakan polisi Takaful anda dengan saya sekarang! Jika anda berminat untuk menjadi ejen juga dialu-alukan. Latihan akan diberikan. Hubungi saya untuk maklumat lanjut: Aziemah 019-3663348 (available on Whatsapp) atau aziemahsalleh@gmail.com

I'm here to lend a helping hand :)

-Antara mereka yang menerima penghargaan pada hari tersebut-

-Agensi yang saya wakili - Agensi Roslina Hj Abdul Majid di kedudukan yang teratas-

-Bersama penerima anugerah lain-



No comments:

Post a Comment