Sunday, October 13, 2013

Adakah Anak Anda Dilindungi?

Sebentar tadi saya duduk bersantai sambil menonton berita tengah hari di TV.

Tiba-tiba satu berita menarik perhatian saya:

"Bayi perlukan RM70,000 untuk jalani pembedahan jantung"

Saya tidak pasti berapa umur bayi itu, tetapi pada perkiraan saya, mungkin dalam 3-4 bulan.

Bayangkan wahai pembaca budiman,
Saya pasti, ibu bapa bayi tersebut pasti TIDAK PERNAH MENYANGKA bahawa bayi mereka akan terkena penyakit tersebut.

Ya, hidup ini penuh dengan perkara tak terduga dek minda kita. Hari ini kita sihat dan gembira, tetapi esok lusa kita tidak tahu apa yang akan terjadi.

Anak-anak adalah permata bagi setiap rumah tangga. Penyeri kehidupan. Rezeki daripada Allah.
Jika apa-apa berlaku terhadap anak tersebut, pasti kita akan berasa sedih. Dan jika kos rawatan yang terpaksa ditanggung sehingga puluhan ribu, pasti kita akan merasa sangat susah hati.

Mana nak cari duit sebanyak tu? Mampukah kita?

Okey, kalau pun anda berharta dan mempunyai duit sebanyak itu, pasti duit tersebut mahu digunakan untuk tujuan lain bukan? Jadi, di mana kita mahu mendapatkan wang untuk menanggung kos perubatan yang sememangnya mahal itu?



Sebab itulah, saya ingin menyeru semua rakyat Malaysia, marilah kita sama-sama berubah, sama-sama sediakan payung sebelum hujan.

Di Great Eastern Takaful, kami menyediakan pelan perlindungan kepada kanak-kanak bermula seawal usia 1 bulan. Pelan perlindungan yang bagaimana saya maksudkan?

Kos rawatan akan ditanggung sehingga RM 90,000 setahun, RM 900,000 seumur hidup!

Siapa nak bagi tuan-tuan?
Dengan RM90,000 tersebut, pasti boleh lakukan pembedahan jantung anak tanpa perlu menunggu bantuan daripada orang lain bukan?

Bayangkan wahai pembaca budiman,
Kalau kita sudah sakit, larat ke nak tunggu sehingga berbulan-bulan sebelum mendapatkan rawatan?
Sedangkan demam selesema yang teruk pun, satu hari kita sudah tidak tahan, ini kan pula sakit jantung yang kronik itu. Bayangkan anak sekecil itu terpaksa menanggung kesakitan seperti itu.

Jadi kenapa nak tunggu lagi? Hubungi saya sekarang untuk maklumat lanjut!
Banyak lagi faedah-faedah yang akan diberi apabila anda menabung dengan Great Eastern Takaful.

Hanya RM 5 sehari, nyawa anak anda mungkin terselamat!

Tak rugi pun sebab anda akan mendapat kembali duit tersebut apabila anak berusia 21 tahun. Apabila dia ingin meneruskan pelajaran, wang yang anda simpan dengan Great Eastern Takaful dapat digunakan.

Bukalah mata, bukalah minda, beri diri anda peluang untuk mendapatkan manfaat-manfaat ini.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut:
Aziemah 0193663348 (available on Whatsapp)
aziemahsalleh@gmail.com


No comments:

Post a Comment